Noko å tenkje på i dag….

Kva spør du om når du møter nye menneske?

Kva dei driv med?

Korleis kan ein spørje om «kven er du?», utan nødvendigvis å kople det til kva yrke ein har? Det er ikkje alltid like kjekt å svare; «nei, eg jobbar ikkje no… «

    • Synnøve
    • september 18th, 2007

    ..no jobbar eg med å bli frisk….
    …eller, eg er lærar, men no studerer eg livet….

    skjønar deg godt…
    men du er ikkje berre det som er yrket ditt.
    – du er mamma
    – du er søster
    – du kan ei heil masse
    – du er god å prate med
    – du er god til å bry deg om
    – du spelar piano, ludo, cello, –o, –o…
    – du ER…

    klem

    • gunnhild
    • september 19th, 2007

    Ja, poenget mitt var at så utruleg mykje av sjølvbiletet heng saman med yrket, eller det ein er flink til. Det er ein enkel «ice breaker» å spørre om kva andre driv med også…..

    • Hjalmar
    • oktober 30th, 2007

    Trur du er inne på noko. Vi i nord spør jo gjerne «kva held du på med?». I den utskjelte anglosaksiske verda spør ein derimot gjerne «How are you?». Trur vi nordmenn (og -kvinner) fort definerer oss gjennom jobben, i langt større grad enn vi eigentleg har godt av.

    Ei venninne av meg av meg har forresten tatt til å svare «eg har det sterkt» på spørsmålet om korleis det står til… Litt interessant svar det òg 🙂

    • Tove Halse Digernes
    • januar 16th, 2008

    Særs interessante synsingar ute og går, fru Øierås! Eg har funne ut at det er mykje meir givande å spørje folk om kva dei brenn for, kva dei brukar tida si på, kva dei er opptekne av! Då kan alle svare!

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

