Litt vidare om korleis vi møter folk…

Høyrde ei andakt i dag om at Gud ikkje gjer forskjel på folk. Tenk om vi kunne seie det same om oss sjølve. Det er alt for lett å setje folk i bås. Lett er det, og ofte har eg eit sterkt behov for det også.

Fekk eingong ein faldar i posten om ein som snakka om diverse kristne saker. Eg vart sitjande å leite etter om det stod nokon plass kva kyrkjesamfunn han kom ifrå. Det stod ikkje der… Eg merka eg hadde problemer med å vite om eg skulle vere einig i det som stod der, berre fordi eg ikkje visste heilt kva bås eg skulle putte han i. Rart…

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

