orange tøfler med lilla ringar

o11.jpg

Desse tøflene likte eg veldig godt. Dei vart dessverre litt «klumpete» etter tovinga. Einaste forklaringa eg kan kome opp med må være at den orange tråden sannsynlegvis har vore bleika før farging. Den oppførte seg iallefall heilt annleis enn tråden til dei lilla tøflene…

    • Tove Halse Digernes
    • januar 16th, 2008

    Eg bøyer meg i støvet og lurer på når du opnar nettbutikk! Som den klønete «ti-tommeltott»-dama eg er, så er eg mektig imponert over alle dine kreative strikkeprodukt! Vi har framleis hua du eingong strikka til Johan! Den er hòlete og utslitt, men ofte i bruk… Heia Gunnhild! Du lyt kome til Sunnmøre og hive deg på julemesse-bølga, el. starte privat nettbutikk!

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

