Adventskalender

kalender-1.jpg

I år klarte eg å kome til 15 posar. Kalenderposane er hekla i ull, og her har eg brukt forskjellig restegarn, så raudfargane er ikkje heilt like… Av ein eller annan grunn likte borna pepperkakene minst like godt som å få små ting i posane. Trur det nok er eg som har forventningar om ein flott kalender og ikkje dei. Dei var like fornøgde, om ikkje meir, det året dei fekk kvar sin 10-kroners sjokoladekalender…..

kalender-3.jpg

  1. Så flotte ting du lagar. Blir reint imponert! Gratulerer med overstått forresten. Gløymte det heilt. Morosamt at du og bloggen min har bursdag same dagen. Og eg gløymte å gratulere bloggen med. Men eg gler meg til å besøke dokke. Veit ikkje når det blir, men eg må og skal få det til i løpet av våren.

    • Gunnhild
    • januar 8th, 2008

    Takk og takk. Vi gler oss til eit besøk når du får tid.

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

