Hekla duk

Måtte ha med eit bilete av denne løparen der eg fekk med dei fine tulipanane eg fekk til bursdagen også! Denne løparen er hekla på langs. Den andre på tvers.

tulipanar-og-duk.jpg

Eg har vel hekla fem eller seks ulike dukar/løparar. Eg heklar med ulltråd og med fastmaskar. Løparen vert hekla i ring fyrst (slik som på slangen lenger nede på sida), og så klipper eg opp til slutt, syr eller heklar rundt kanten.

duk-detalj.jpg

duk-1.jpg


    • ann-heidi øierås
    • januar 16th, 2008

    hei. Jeg bestiller herved ett av alt du har laget! Nydelige ting:) Trenger tøfler, sengeteppe, duker og alt! Du er et talent uten like:)
    Og så er jeg veldig glad i deg også!

    Klem fra Ann-Heidi

    • gunnhild
    • januar 17th, 2008

    He he he. Ja, då er alle bursdagane fram til du blir 45 spikra 😉

    • habitata
    • oktober 13th, 2008

    Det var en smart ide å hekle den i ring! Kanskje jeg skal prøve det neste gang? Har prøvd meg litt på å hekle tilbake, men det har jeg ikke fått helt dreisen på ennå. Takk for god ide, den tar jeg med meg videre!!! Fin blogg du har forresten, tror jeg må følge med her fremover…

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

