Penal med saueknappar

penal.jpg

Jenta mi fekk dette penalet som er hekla med Chilitråd og ein tynn rosa Pt2 tråd. Syns det var søtt med saueknappar på……

Så må vi ha eit nærbilete av dei smilande sauane….

sauar-penal.jpg

  1. For eit produskjonsnivå! Du er jo reine fabrikken! Hehe. Skal forresten til Jorild i helga! Om de har tenkt dykk på tur sånn rundt fredag-måndag ein gong. blir eg kjempeglad om de vitjar henne!! Om det ikkje går, skal eg nok greie å kome meg på besøk til dykk på anna vis sånn snart. Jepp! Kule sauer!

    • Marit svigerinne
    • januar 21st, 2008

    He He!! Det er vel typisk denne familien!! Man må via noen andre slektninger for å finne ut at du har en blogg!! Ja.ja! Skjønte jo at det var deg da vet du for jeg kjente igjen produksjonen…masse flott her!! Jeg er kjempestolt over mine første linputer med fototrykk kombinert med linoliumstrykk!! Veldig gøy!! Me pratas!!

    • gunnhild
    • januar 21st, 2008

    Kan ikkje du sende eit bilete av putene? Høyrest spennande ut.

  2. No er eg stadig inne og sjekkar om det er noko nytt i bloggen din, så då er det vel på tide at eg legg igjen spor etter meg! ar nystarta blogg sjølv, men finn ikkje heilt skriveinspirasjonen. Veldig artig å sjå alt du lagar, inspirerande og, sjølv om eg skal spare hendene til huspussing etterkvart. Minner meg sjølv stadig på at vi skal få sendt ned bilde av sengeteppet vårt, både det store og det lille. Elles vil eg berre ha det sagt at eg og ønskar meg sånne tova tøflar ein gong. Det er ikkje så lenge til eg er 40…

    • gunnhild
    • januar 22nd, 2008

    Har du nokon ynskjefarge? Ca str 38/39?

  3. Veldig stilig pennal. 😀

    • Kristin
    • januar 22nd, 2008

    Eg – yndlingsfarge? Nei, eg har rett og slett veldig sans for din fargesans og det du sett ditt personlege preg på! Og no vart eg nesten litt flau her over kor bramfri eg var. Eg sa 40 altså, og det er eigentleg ganske lenge til… (men størrelsen var rett 🙂 Hihi

    • gunnhild
    • januar 22nd, 2008

    Til 40 -årsdagen skal eg ha klart å få ferdig eit par hundre par tenkjer eg. Til 36-årsdagen derimot……..? 🙂 Og for all del. Eg har no slikt å gjere for tida. Berre kjekt, kjære Kristin.

    • Marit svigerinne
    • januar 22nd, 2008

    Har forresten laga meg bloggside i kveld.Sjekk mariteiksund.blogspot.com

    • Marit svigerinne
    • mars 22nd, 2008

    Hei! Så koslig at du har vært innom bloggen min! Bildene er nok ikke klare før senere i sommer. Det er utrolig dyrt å bestille, så vi må kanskje vente til feriepengene kommer….. malene og jeg har store planer for dagen (se siste blogginnlegg ) men har starta dagen aldeles utmerket, så vi gleder oss til resten ! Kos deg med gjengen din !

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

