Hmmm..

Går livet sakte eller fort?

Når går det sakte, og når er det livet set inn det ekstra giret og aukar farta?

Eg trur at mitt liv alltid har gått sakte, men kanskje endå saktare no.

Sakte er ikkje det same som kjedeleg, berre sakte…..

Sakte….hmm… litt rart ord

  1. Eg likar tanken på at livet går sakte. At det er mykje igjen, liksom. Men berre i den siste tida synst eg likev har forta seg litt, og at eg er over i ein annan fase. Trur det har med at ungane mine er blitt større og at eg ikkje lenger har full kontroll over alt dei gjer. Dei har byrja å leve sine eigne liv – også utan meg på eit vis. Og det igjen gjer at eg kjenner meg meir vaksen enn ung. Akkurat det er litt tungt kjenner eg. Eg likar ung.

    Slik er det, Gunnhild. Du set i gong tankar her med glimta dine frå Veslehaugen.

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

