Nye tøfler

kristin-sine-toefler.jpg
Eg måtte berre prøve ut ein annan idè. Hekla ringar på strikka tøfler. Eg skal vidareutvikle denne tanken på ei veske eg har på idèstadiet oppe i toppen. Er dei for store, er det berre å vaske dei på 60 grader ein gong til, Kristin. Dei kjem kanskje ein dag for seint, men men…..

detalj-krisitn.jpg

Ein av heklaringane på nært hald.

(«Heklaringane»? «Hekla-ringane»? Eller berre; «ein av dei hekla ringane»? Her må nok de nynorskspesialistar på bana. Eller kanskje ord-delings-spesialistane? Eg har vore utlending for lenge til å vere trygg på noko av det eg skriv lenger. Eg må vel skaffe meg ei ny nynorskordbok igjen. Eller ein korrekturlesar

    • Kristin
    • januar 27th, 2008

    TUSEN TAKK!! Dei er berre nydelege! Heklaringane (eg går for den skrivemåten 🙂 gjer dei heilt spesielle, og ideen om å putte slike på ei veske er jo kjempegod. Elles må eg berre legge til at eg syntes eg var kanskje litt vel frampå då eg ønskja meg sånne, men jammen har det vist seg lurt å vere litt frampå;-) Helsing Kristin – varm på fotane!

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

