Endå fleire tøfler….

Eg byrjer å lure på om eg må døype om sida mi til «Glimt frå ei tøfleverd»

tofler-william.jpg

Her er eit par i størrelse 1 år og eit i størrelse ca 4 år. Pt3 var ikkje like godt å tove, så eg syns ikkje desse vart like tette og fine. Eg må kanskje strikke dei større og så tove dei på 60 grader i staden for 40 grader?

tofler-roed-og-groen.jpg
Jada. Skikkeleg dårleg bilete…..
Pyntetrådane her er «Ara» frå Dalegarn.
  1. Så fine små tøflar du lagar, Gunnhild! Du er ein kreativ maskin. Det var elles veldig kjekt å treffe dykk litt i veka de var her. Neste gong har vi meir tid til å vere i lag og, håpar eg. Vi skal ikkje vere i oppussingsverda så fryktelig lenge, har eg tenkt! Klem frå meg

  2. OJ så fine disse tøflene var.Hvor kan jeg finne mønster på de?
    Fikk lyst til å lage et par til babyen min,jeg.
    Send gjerne svar på e-post eller bloggen min.
    God helg.
    Hilsen elin

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

