To par tøfler til….

Josefine har diktert desse tøflene som ho ville ha.

josefine-toefler.jpg

Litt forsterka under hælane

josefine-toefler-under.jpg

Jammen vart det ikkje eit par baytøfler også ein sein kveldstime…babytoefler-2.jpg

    • Marit svigerinne
    • mars 6th, 2008

    Du verden så kreativ du er da kjære deg!! Jeg vil også ha sånne fine tøfler,og har halvtårsdag 2.april…. Bare så det er sagt : ) Trenger forresten tips om hvordan jeg etter hvert skal hekle sammen et teppe med Granny alonger som de heter disse lappene mine.. Har lagd 6 stk.i kveld og iflg.min tallkloke mann skal jeg da bli ferdig med teppet i løpet av en tre måneders tid….

    • Marit svigerinne
    • mars 6th, 2008

    llers er det ganske vanlig ute i bloggverdenen å gi en gave til den som først legger inn en kommentar på et nytt innlegg… <jeg tuller ikke. Hvis du ikke kjøpte argumentet med halvtårsdag mener jeg…så har jeg flere gode grunner på lur….

    • gunnhild
    • mars 7th, 2008

    Vi får sjå kva eg får til 😉 Akkurat no er eg mest opptatt av å verte ferdig med ei ny veske. Hanken tok litt lenger tid enn kjekt var, og så er det litt sying etterpå…. Men, men. Den som ventar får sjå. Ellers ligg vel Tone før deg i køa 😉

  1. Så fine tøfler!
    – og det babyteppet var kjempeskjønt!

  2. Takk for det! Kjekt at nokon likar det ein lagar. Fin blogg du har!

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

