Skramleorkester

Fyrste søndag i månaden går vi på Storsamling på Råholt menighetshus. Der kosar vi oss alle fire, og har funne eit miljø vi trivst i. Eg spelar som oftast piano på samlingane, og kvar gong før borna går ned på søndagsskule så syng vi ein song «Jeg vil dele min glede». På denne songen tenkte eg vi kunne få borna med litt meir aktivt. Difor har eg tenkt at vi skulle adoptere ein idè frå frikyrkja i Ørsta, der borna er med å spelar på rytmeinstrument under songane på familiegudstenestene.

Rytmeinstrumenta treng ein plass å oppbevarast, så eg har hekla ei «rytmeinstrument-korg» som vi kan bruke å oppbevare instrumenta i. No har eg fått rydda skikkelig opp i restetrådane mine. No er eg klar for å starte med nye fargar ! 🙂 Det var ein ekstra bonus. Bileta vart dårlege, men eg legg dei inn likevel.

Ja, så måtte eg ha litt ekstra instument, så nokre gamle fetaostglas og ballongar har blitt fylt med makaroni, perler og ris. Her er fetaostglaset med ris. Det vart finare og fekk litt betre lyd når eg pynta med perler rundt.

Eg har og brukt decoupage-lakk og dekt eit fetaostglas som det var makaroni inni. Så tok eg å fylte ein ballong med ris og perler, bles den litt opp, og dekte den med serviettbitar og lakka med decoupage. Det vart veldig bra lyd!! Anbefalast! Men, eg hadde litt lite lakk igjen, så den må behandlast forsiktig. Eg får styre den mot ein av dei større borna 🙂

  1. Du er så kreativ min venn! Savna dere i helga, men hadde en flott fest , syns vi sjøl…. Kjekt med bloggen din…

  2. Kommer du i morgen da?
    Jeg skal til oslo på onsdag, men bare dagstur, så jeg reiser hjem i 18 tida! En annen dag….

  3. måtte berre sjekke om bileta var borte…

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

