Miamor sine «labbar»

Ja, eg måtte stjele biletet frå Marit sin blogg, då eg gløymde å ta bilete før eg sende dei.

Dette er det siste tilskuddet på tøfletreet, men eg trur ikkje eg skal bruke fritidsgarn til pynt. Det vart litt for «tett» etter min smak. Men, men. Kos deg med tøflene, Marit! Og, gratulerer med overstått!

P.S (I heimen har vi framleis datatrøbbel, men er no på besøk hos mamma og pappa, og dei har ikkje datatrøbbel 😉 )

  1. …takk igjen..alle jentene liker dei også sååå godt!!! Nå må vi sjåas snart..kanskje de er heime onsdag den 5.nov???

  2. Kjekt:) Vi er iallefall heime etter kl 18. hvis det kan hjelpe. Ja, vi kan vere heime før det også. Hvis det betyr besøk så er vi heime 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

