Dagen i dag

1.1765826!img1765721

Dagen i dag går nok ikkje inn i historia som ein av mine beste dagar.

Nokre dagar er det berre ingenting som fungerer. Det er som om konsentrasjonene har tatt seg ein tur utan å lagt igjen melding om kvar …

Her sit eg og skal lese….. fag, men les nyheiter på nett.

Her sit eg og skal skrive……….oppgåve, men skriv blogg.

Sjekkar stadig vekk om eg har gløymt å skru på lyden på mobilen…

Alle «skulle» og «burde» veks over hovudet…

I ei tid då eg skulle vore strukturert og ta kontroll, vise handlekraft og klokskap, finn eg meg sjølv virrande rundt, ubesluttsom og rastlaus som om eg akkurat har vorte kasta ut av ein svirrande tekopp på tivoli.

Då er det ganske facinerande, og litt rart, å tenkje på at dagen i dag like gjerne kan vere den beste dagen i ditt liv….

  1. ..Kloke Gunnhild!!!

    Hver dag…er gitt oss..ikke lett å se det der og da min venn…klem

    • Runa
    • november 9th, 2009

    Ja, du er klok. Mange ganger skulle jeg ønske jeg hadde litt av din tålmodighet, raushet og varme. Du kan godt få virre litt rundt og mens du virrer litt kan du gjøre det med god samvittighet:-)Alle skulle virre litt mer….

  1. No trackbacks yet.

Legg att eit svar

